Vi sparar data i cookies, genom att använda våra tjänster godkänner du det. ⇒ läs mer om cookies
Annons

Marknadsförare håller digital-bar där Västeråsföretag får lära sig synas

På onsdag hålls det ”digital business bar” på Hattfabriken i Västerås. Där kommer lokala företagare få träffa storspelare inom marknadsföring för att lära sig synas i nya digitala plattformar.

Hattfabriken på Slottsgatan.

På onsdag håller reklam- och kommunikationsbyrån Care of Haus, mediehuset Schibsted och och restaurangentreprenörerna Frank & Co ”digital business bar” på Hattfabriken. Det innebär att inbjudna gäster från olika Västeråsföretag får middag och en liten utbildning i hur man bäst marknadsför sig på digitala plattformar.

Max Holm på Schibsted menar att när fler och fler tittare lämnar det traditionella linjära tv-tittandet gäller det att vara med i de medier som ligger i framkant även lokalt.

- Det här är för den som vill se framtiden och få uppslag till vilka medier man kan använda sig av för att marknadsföra sig, säger han.

Frank & Co kommer också att passa på att presentera sin nya restaurangsatsning under kvällen.

Annons
Annons
Annons