– Vi vill genom kampanjen att ännu fler ska bli medvetna om problemen kring nätmobbning. Genom att höja kunskapsnivån, diskutera problematiken samt införa en licensiering av skolor och lärare är vi övertygade om att vi kan minska problemet, säger Christian Nordenström, grundare av Make a Change i ett pressmeddelande.

Zara Larsson auktionerar ut sitt senaste album "So Good", en signerad vinylskiva och CD. Niklas Jihde auktionerar ut sin SM-guld-tröja, även den signerad. Foto: Juno
Annons
Annons
I kampanjen auktionerar kändisar ut både egna tillhörigheter, samt autografer och upplevelser.
– Det känns otroligt bra att alla intäkter från auktionerna går till det arbete som Make a Change gör, säger Marcus Almén, brand manager Tradera.
Kampanjen kommer att pågår i 45 dagar och Make a Change meddelar att flera stora profiler kommer att tillkomma.
Detta kan du klicka hem:
Niklas Jihde - Tröjan som Jihde vann SM-guld i, signerad (samma tröja som han bar när han gjorde sitt 400e mål)
Zara Larsson - Senaste albumet "So Good", vinylskiva och CD, båda signerade.
Ramona Karlsson - En dag tillsammans med Ramona Karlsson, samt ett VIP-mottagande på RallyX Nordic, där både den nationella och internationella rallycross-eliten deltar.
Johanna Larsson - En tennislektion med Johanna Larsson.
Petter - Boken "Remix" skriven och signerad av Petter.
Jonas Björkman - Jonas Björkmans signerade matchtröja.
Thed Björk - Racingupplevelse tillsammans med Thed Björk.
Denise Lopez - Privat DJ i två timmar.
Agneta Sjödin - Signerat exemplar av boken "Hjärtat".
Annons

Petter auktionerar ut sin bok "Remix". Foto: Juno
Bella Beiron
Bella.Beiron@mittmedia.se