Annons

Annons

Annons

Annons

Annons

Insändare
Swedbank nås via vanlig telefon

Detta är en insändare.Åsikterna är skribentens egna.

Annons

Svar på "Bankkunder med äldre telefoner diskrimineras", VLT den 9 maj.

Tack för din insändare! När jag läser den förstår jag att vi behöver förtydliga informationen om kontorets kontaktvägar. Vårt kontor gör en tillfällig förändring under perioden 20 juni till 19 augusti då vi håller öppet för tidsbokad rådgivning men inte drop-in besök.

Annons

Annons

Om du vill boka tid eller komma i kontakt med oss under den här perioden går det bra att ringa oss på telefon 0220-234 80. Du behöver inte ha en smart telefon eller identifiera dig för att boka tid. Vi nås också via e-post hallstahammar@swedbank.se

Om man inte kan hantera sina vardagsärenden i internetbanken, så går det också bra att ringa med en vanlig telefon och personlig kod till kundcenter på telefon 0771-22 11 22. Kundcenter kan du nå klockan 7-20.

Du är förstås också välkommen att besöka vårt kontor i Västerås.

Moa Hultman

kontorschef Swedbank Hallstahammar

Nästa artikel under annonsen

Till toppen av sidan
Hej! Vi använder cookies.
Vi gör det för att förbättra funktionaliteten på sajten, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig och för att vi ska kunna säkerställa att allt fungerar som det ska.
Vår policy