Annons
Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig samt för att säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska. ⇒ Läs mer om cookies

Insändare: Fika som förtar helhetsupplevelse

Annons

Det är förträffligt bra att kunna förbeställa fika till pausen under konsertkvällar på Konserthuset. Detta möjliggör att man både sparar tid och slipper stå i kö. Tidsvinsten man gör kan man i stället ta vara på och eventuellt ha ett trevligt samtal om musiken med sina bordskamrater. Men tyvärr har det vid ett flertal tillfällen inte fungerat som förväntat.

Tekannor (med halvljummet vatten) ställs ut men inga tepåsar. Det har även fattats en del av det som beställts eller så har det varit fel. Med tanke på det tunna utbudet så är det lite märkligt att det inte blir rätt vid dukningen.

Att få fatt på personal för att rätta till det som blivit fel har inte alla gånger varit lätt. Tidsvinsten med förbeställt fika går liksom om intet.

Självklart är man där för musikens skull men helhetsupplevelsen av kvällen blir naggad i kanten av ett missnöje som uppstått vid pausen på grund av bristfällig service.

Så med andra ord är det önskvärt med bättre kvalitet på servicen. Vi utgår ifrån att ansvariga på Konserthuset vill ha nöjda besökare.

Britt-Marie och Mattias

Anmäl text- och faktafel

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv insändare