Annons
Vidare till vlt.se
Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig samt för att säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska. ⇒ Läs mer om cookies

Insändare: Mimer svarar: Vi förstår din frustration

Svar till Z som väntar på att få arbeten utförda av oss, VLT den 30 juni, "Stora brister i min lägenhet åtgärdas inte".

Jag förstås din frustration. Vi vill inget hellre än att detta ska vara över och att vi kan gå tillbaka till vår normala service.

Det kan kännas som samhället öppnar upp men smittspridningen är fortfarande hög i Västerås och vi håller därför i en stund till även om det är en konstig sits för oss alla. När det börjar lätta kommer vi att göra precis som du föreslår, börja göra fler arbeten inne i lägenheterna när hyresgästen inte är hemma, för att sedan återgå helt till vår vanliga service. När detta sker kan jag inte svara på i dagsläget.

Vi ber om förståelse för detta, för allas trygghet både din som hyresgäst, våra medarbetare och andra människor runt om oss.

Gustav Hanstad

Förvaltningschef Mimer

Anmäl text- och faktafel

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv insändare