Annons
Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig samt för att säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska. ⇒ Läs mer om cookies

Insändare: Postnord förvirrar

Annons

Angående insändare som betalat för lite för att skicka ett brev, VLT den 19 december, "Postnord och porton".

Jag skulle skicka paket till ett annat land och besökte min lokala Ica-butik som jag alltid gör för detta ändamål. Jag fick till svar att jag får själv gå in på nätet och leta upp hur mycket porto det ska kosta och sedan kan jag köpa portot online. Jag förstod ingenting faktiskt. Jag frågade om jag inte kunde få hjälp som tidigare då de vägde mitt paket och jag köpte portot av dem men fick till svar nej.

Jag måste alltså väga paketet hemma själv, gå in och leta i tabellen på Postnords hemsida, köpa porto online och sedan får jag väl hoppas att någon tar emot paketet?

Förvirrad postkund

Anmäl text- och faktafel

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv insändare

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv insändare