Annons
Vidare till vlt.se
Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig samt för att säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska. ⇒ Läs mer om cookies

Insändare: Vilket mottagande, på två helt skilda sätt

Upptäckte att mobilen blev borttappad under bussfärd i City. Fick tips att vända mig till Kundcenter på Centralen. 3 bemannade kassor jag var enda kunden. Förklarade mitt ärende om ev inlämnad upphittad mobil. Fick till svar, det här är ingen hittegodsavdelning du får ringa till VL på Retortgatan. Talade om att jag inte hade någon mobil, då får du ta dig dit sa kvinnan. Frågade om inte hon kunde ringa upp o fråga. Nej blev svaret, tog nästa buss till Retortgatan.

Där var det lunchstängt. Stod där och hängde på mina två kryckkäppar i 30 graders värme. Då kom en trevlig man och släppte in mig så jag kunde sitta ner och vänta. Efter 10 minuter kom receptionskillen och frågade om mitt ärende. Han hade lunch men avbröt den ställde och tog emot min anmälan. Vilken skillnad på bemötande. Tack till Er två VL-män och hoppas att kvinnan i Kundcentret tillhör SJ eller UL

Ingrid J

Anmäl text- och faktafel

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv insändare