Annons
Vidare till vlt.se
Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig samt för att säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska. ⇒ Läs mer om cookies

Insändare: VL: Tacksamma för informationen

Svar på insändaren "Vilket mottagande, på två helt skilda sätt", VLT den 25 juli.

Jag beklagar verkligen att du inte är nöjd med den service du fick när du besökte VL:s Kundcenter på centralstationen, när du hade blivit av med din mobil.

För att undgå missförstånd om borttappad ägodel (modell, färg, märke etcetera) är riktlinjen att kunden ska ha direktkontakt med hittegodsavdelningen på Svealandstrafiken, antingen via mejl eller telefon.

Men när vi nu ser hur tokigt det kan bli i vissa fall, så behöver vi ta ett omtag kring riktlinjerna tillsammans med Svealandstrafiken.

Vi är tacksamma att få sådan här information från våra resenärer, så att vi hela tiden kan bli bättre på vår service.

Marie Christensson

marknadschef Kollektivtrafikförvaltningen/VL

Anmäl text- och faktafel

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv insändare