Annons
Vidare till vlt.se
Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig samt för att säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska. ⇒ Läs mer om cookies

Kokpunkten ändrar på sitt digitala tema

Upplevelsen på Kokpunkten bygger till stor del på digital teknik som kan vara föränderlig och ge en känsla av ny miljö.

Det har varit samma tema sedan badet öppnade i slutet av augusti, men nu lanserar badet tema nummer två.

Det nya temat invigs den 26 december då även delar av Gycklargruppen Trix kommer att visa sin eldshow inne i Kokpunkten.

Det är med hjälp av digital teknik som badet kan skapa olika miljöer genom att förändra ljud, ljus och videobilder. Badgästerna ska nu få njuta av nya hd-filmer i Aqua Cinema och badets unika 340-gradersbio i vattnet. Det blir även ny ljussättning som kommer att skilja sig totalt från det tidigare temat.

Eftersom många badgäster önskat en separat entréavgift till relaxen införs från och med 26 december också en möjlighet att få köpa årskort för endast relaxavdelningen, allt för att optimera upplevelsen för Kokpunktens gäster.