Vi sparar data i cookies, genom att använda våra tjänster godkänner du det. ⇒ läs mer om cookies

Besviken på Jensen’s Bøfhus service

Jag är anmäld till att få medlemsutskick från Jensen’s Bøfhus via mejl.

Annons

Den 15 december fick jag erbjudande om en nyårsmeny för 299 kronor per person. Vår familj och våra vänner, fyra vuxna och fem barn, tyckte det lät bra och reserverade platser till en, enligt tjejen som tog emot beställningen, näst intill fullbokad restaurang.

Några dagar efter att vi bokat platser får jag ett nytt medlemsutskick med exakt likadan meny, dock till ett pris på 349 kronor per person nu! Jag ringde och pratade med en tjej som stod fast vid att priset är 349 kronor och hon trodde att priset i det första mejlet var i danska kronor! Vi skulle inte få menyn för 299 kronor. När vi kom till en inte ens halvfull restaurang på nyårsafton hade de dessutom förändrat menyn till en enkel sallad till huvudmenyn i stället för ”ta-själv-salladsbar” som det stod i medlemsutskicket.

Jag har mejlat till restaurangchefen utan att få svar. Det är inte prisskillnaden som irriterar mig mest utan principen. Jag är nu inte längre intresserad av att

vara medlem och hoppas att andra också blir uppmärksammade på deras bristande service.

Linda Dahlberg

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv insändare

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv insändare

Mer läsning

Annons