Vi sparar data i cookies, genom att använda våra tjänster godkänner du det. ⇒ läs mer om cookies

Bring ber om ursäkt

Postföretaget BringCitymail ber nu oförbehållsamt sina kunder om ursäkt för att en av företagets lådor med post dumpats i snön i helgen.

Annons
Ber om ursäkt. Kalle Boumedienne, Brings utdelningsansvarige i Mälardalen, ber om ursäkt för det besvär som drabbat Brings kunder i helgen.

Kalle Boumedienne, utdelningsansvarig vid BringCitymail i Mälardalen har hört av sig till VLT via e-post efter att hela dagen försökt nå oss, men inte kunnat på grund av att VLT:s telefonväxel varit trasig.

Han skriver följande:

"Vi på BringCitymail är mycket ledsna att drygt 100 brev som skulle delats ut i Eriksborg på fredagen 19/2 nådde mottagarna först på måndagen 22/2. Så får givetvis inte ske och vi är de första att beklaga."

Det är, förklarar Kalle Boumedienne, mycket tufft att vara brevbärare denna vinter. Bring ska naturligtvis ha koll på sina försändelser oavsett väder och vind, framhåller Kalle Boumedienne:

"Men nu blev de besvärliga omständigheterna ett hinder för oss att leva upp till våra egna kvalitetskrav."

Han berömmer också de boende som såg till att posten säkrades:

"Tack vare ett rådigt ingripande från boende i området kunde vi ändå dela ut posten på måndagen. Vi är mycket tacksamma för det."

Han påminner också om att Bring ska kunna nås via det kostnadsfria telefonnumret 0200-211911.

Mer läsning

Annons